Digitala ekon

Jag skrev för en tid om ett äldre inlägg publicerat här på bloggen, den här gången för Tidningen Kulturen. Dansmusikens marknadsekonomi heter texten i fråga, och jag passar därför på att länka den här för att generera någon sorts digitalt eko. Den som är intresserad av marknadskritik, syntar, diskussion om bruks- och bytesvärde, ekonomi och mina funderingar kring musikalisk skicklighet är välkommen att läsa och kommentera det hela där (eller här för den sakens skull). Det är min andra text för Kulturen, som publicerar en hel del av intresse i sin väldiga spretighet. Exempelvis ramlade jag idag över denna rätt slagkraftiga och säkerligen för en del provocerande anti-arbetsbetraktelse skriven av Sofia Jarl – som jag får passa på att skicka vidare. Eller åtminstone skänka ytterligare ett litet digital eko, att ljuda på denna blogg.

Märkt , , , , , , ,

Lämna en kommentar